четвртак, 7. јануар 2016.

VREME JE ODLUKA...

Da li i kod vas vlada novogodišnja i postnovogodišnja euforija? Hm, kod mene da.

Počistila sam stan, upakovala poklone, ukrasila stan i dvorište, pročitala omiljenu knjigu... i šta sad?



Mmm... da, spisak novogosišnjih odluka.
Mislila sam da će ići lakše, ali... ja sam od onih koji ne vole da napišu na spisku odluka ono što neće uraditi, baš zato je ovo težak posao. Nije da nisam ambiciozna, ali obožavam onaj osećaj kada kada precrtam odrađeno sa spiska obaveza, ciljeva etc.


Dakle ovako:

1. Obići bar jednu evropsku državu

2. Ješću više voća i piću manje gaziranog

3. Ići ću bar 3 puta mesečno u pozorište, bioskop ili nešto slično

4. Daću 13 ispita

5. Neću kupovati kojekakve sitnice na rasprodajama (ne mnogo :D )

6. Biću još više humana

7. Zaljubiću se još više

8. Spavaću najmanje 4 dana 8 sati

9. Ugađaću sebi bar 2 puta mesečno (masaža, izlet... )

10. Trudiću se svim snagama da mi uspemo.


Koje su vaše odluke?





Volimo praznike, jer volimo jedni druge.

Нема коментара:

Постави коментар