понедељак, 5. јун 2017.

Danina oblanda


Ovaj kolač sam pravila po receptu moje drage i cenjene prijateljice Dane Drobnjak.
Ovom prilikom joj se zahvaljujem na divnim receptima koje nesebično deli sa nama!


Potrebno je:


-2 lista većih oblandi
-1 list rafaelo oblande


Za svetli fil:
-300gr šećera
-1dl vode
-125gr margarina
-100gr bele čokolade
-200gr mleka u prahu (ja sam ovom prilikom koristila sojino mleko u prahu)
-150gr sitno mlevenog kokosa



Za tamni fil:
-300gr šećera
-2dl vode
-250gr margarina
-100gr crne čokolade
-200gr mleka u prahu
-400gr mlevenog keksa (ja sam koristila "Zlatni pek")



Način pripreme:
Prvo pripemiti svetli fil. Šećer i vodu špilovati 4-5 minuta od kad provri, dodati iseckani margarin, pa kuvati još 4-5 minuta.
Skloniti sa ringle, dodati iseckanu belu čokoladu i mešati da se otopi.
Dodati mleko u prahu i mutiti mikserom da se fil zgusti.
Dodati kokos i promešati kašikom (ja sam dodala dve šake mlevenog lešnika).
Filovati list rafaelo oblande.
Popuniti lepo udubljenja, poravnati fil, i prekriti listom obične oblande, tako da krupnije kocke budu okrenute prema filu.
Prevrnuti oblandu, da gornji
deo bude list od rafaelo olande.
Sada pripremiti tamni fil:
Šećer i vodu špilovati 4-5 minuta od kad provri.
Dodati iseckani margarin i kuvati još 4-5 minuta.
Skloniti sa ringle, dodati iseckanu crnu čokoladu i mešati da se otopi.
Dodati mleko u prahu i mutiti mikserom da se fil zgusti.
Dodati keks i promešati kašikom.
Filovati oblandu, ispuniti udubljenja, pa zalepiti drugi list obične oblande, tako da krupne kocke budu okrenute prema filu. Opteretiti oblandu nekim predmetom.
Oblandu držati u frižideru da se dobro ohladi, pa onda seći skalpelom.


Kuvajte sa zadovoljstvom!
Prijatno!








1 коментар: